Giritale

14 september 2012 - Giritale Wewa, Sri Lanka

Na het ontbijt hebben we met een oude landrover een toch door de omgeving  gemaakt. Tijdens deze tocht hebben we veel verschillende vogels gezien en kameleons's deze hadden wij nog nooit in vrijheid geien. Je kunt hier duidelijk merken dat het droge seizoen zijn tol begint te eisen, meertjes waterstromen en alles waar maar water in zo moeten staan is kurk droog. Wij zijn ook nog even bij mensen langs de route naar binnen geweest om te zien hoe zij wonen. Als je dat ziet mogen wij helemaal niet klagen. Na 2,5 uur  zijn wij weer geariveerd bij het hotel.

foto

In de middag hebben we een rit gemaakt op een olifant. Na onze eerdere ervaring in thailand wat een geweldige was, willende wij dit hier over doen. In de beschrijving stond een mooi rit door dorpjes en natuur groen wat kan er nog leuker zijn. In ieder geval dit niet. Van wat er beschreven stond klopte niets. De rit was op een zandpad langs een droog gevallen meer 20 minuten heen en 20 minuten terug. Dit was echt een afknapper.

Van avond weer lekker gegeten in het hotel waar ze een uitdagend desserbufet hebben.

En morgen gaan we lekker fietsen

1. Paq en Ma:
    14 september 2012
    Het lijkt mij heel interessant om al die dieren in de vrije natuur te zien. Geniet verder van je verdere reis en een hele fijne vakantie .
    Gr Pa en Ma