het binnenland in

13 september 2012 - Negombo, Sri Lanka

vandaag zijn we het binnenland in vertrokken om een bezoek te brengen aan een olifanten weeshuis en de rock tempel. Er stonden ruim 230 km op het programma op onze wegen een paar uur reis tijd maar hier is dat een dag omvatten programma.

om 6:30 uur vertrokken uit het hotel om ruim op tijd te zijn om de olifanten te zien baden. toen wij ariveerden gingen net de poorten open mooi op tijd dus. De olifante lopen hier op een flink terrein los en je mag er heel dicht bij komen. Op de foto met de olifant en de fooi voor de verzorgers, dit hoort er alle maal bij, even kijken hoe de baby olifanten de fles krijgen.  Hierna moesten wij naar de overkant van het dorp, naar de rivier. De olifanten moetn dus ook door het dorp naar de rivier leuk om te zien, het badderen en spelen van de olifanten meer dam de moeite waard om te zien. Op naar de auto om  een flinke rit te maken naar de volgende beziens waardigheid.

Na de lunch. hebben we een bezoek gebracht aan de Roch Tempel, hier zijn vijf grotten met budda beelden. Om hier te komen moes je wel ongeveer 500 trappen klimmen